?

Log in

 
 
14 April 2009 @ 11:50 pm
Kei Takishima Userbars!  
Hey guys! I made some userbars! But first, I`m having problems regarding the LJ cut thing. HELP ME WITH THE LJ CUT THING!!! I`ve seen how to do it but it still wouldn`t work. Oh well.. here it goes. XD

...YAY Userbars!!! My first time to make an anime-inspired one. LOL. So I used Kei Takishima (from Special A, oh yes that sexy, hot, intelligent guy.) to be my first userbar model, LOL. I`d love to share and many many credits to this link. It`s an easy and good tutorial that can help you make a userbar yourself! But if you`re having a hard time making one, requests are open! I`d be glad to make one for you. So anyway, which of these 7 examples are best? :D

P.S.
I`m still making MANY MANY userbars. (Mostly from Ouran High School Host Club & Special A) So please do wait for it! :D


1

2

3

4

5

6

7

• Rules •
ANNE`S GOLDEN RULE: PLEASE BE KIND

1. No hotlinking leeching, piggy-backing, direct linking. Do I make myself clear, bandwidth thief?
2. No stealing, please.
3. CREDITS!! :D
4. Leave comment/s! Comments make me happy. XD
5. (An optional one) ADD ME! :D

Thanks guys! God bless you all. :3
 
 
Current Location: My dark room.
Current Mood: annoyedannoyed
Current Music: Jai Ho - PCD
 
 
 
lexysexy02lexysexy02 on April 14th, 2009 04:10 pm (UTC)
ANNE`S GOLDEN RULE: PLEASE BE KIND


PLEASE BE KIND AMP! =)))) NICE ONE! =))
COOL SIDEBARS! NAALIW AKO! @-) =)) :D
kawaiilove26kawaiilove26 on April 14th, 2009 04:12 pm (UTC)
Hi Alex! Hahahahah. I dislike unkind people. I hope they`ll burn in hell. XD
LOL I`m kidding.
Thanks Alex! You like them? :D
lexysexy02lexysexy02 on April 14th, 2009 04:27 pm (UTC)
haha! hi anne! XD haha oic! =))
yup! i like them! ;)
kawaiilove26kawaiilove26 on April 14th, 2009 04:38 pm (UTC)
Anyway, I`m still working with the LJ Cut thing.
=)))) Hahaha good luck to me. XD
(no subject) - lexysexy02 on April 14th, 2009 04:43 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 14th, 2009 04:46 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - lexysexy02 on April 15th, 2009 05:55 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 05:57 am (UTC) (Expand)
stellarsky08stellarsky08 on April 14th, 2009 05:34 pm (UTC)
anou.. i know this is a stupid question b-but.. i just wanna ask.. how do you user userbars? *___*'
stellarsky08stellarsky08 on April 14th, 2009 05:35 pm (UTC)
i mean, how do you use them, for what? ;__;'
kawaiilove26kawaiilove26 on April 14th, 2009 05:36 pm (UTC)
Actually userbars are interesting (yet I find it cute).. You put it to your profile (any) so that people will know who you like or something.. HAHA. It`s something like that. :D
stellarsky08: Mikan - mukyaah~stellarsky08 on April 14th, 2009 05:40 pm (UTC)
ah.. so ka.. o__o' im seeing a lot of these lately but i really don't know their use soo.. ;__;' thanks for telling me anyway~ ^_______^
kawaiilove26kawaiilove26 on April 14th, 2009 05:44 pm (UTC)
LOL I guess these things are made just for fun. Hahahahah. I`m planning to put them later on my accounts (such as Friednster, Multiply, what-so-ever.) XD

Hey, can you help me with the LJ Cut thing? Do you know how I can make it work? I`ve been working with this for 2 hours already! Hahahah. Sorry about that random question.
(no subject) - stellarsky08 on April 14th, 2009 05:57 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 14th, 2009 05:59 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 14th, 2009 06:00 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 14th, 2009 06:18 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 14th, 2009 06:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:08 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:10 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:13 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:19 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:25 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:29 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:37 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:42 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:42 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:47 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:53 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:46 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:54 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 09:56 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:58 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 10:01 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 10:04 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 10:26 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 10:32 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 11:09 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 11:15 am (UTC) (Expand)
(no subject) - stellarsky08 on April 15th, 2009 11:20 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 11:44 am (UTC) (Expand)
hyouri: Jun; this music i hearrinmei on April 14th, 2009 07:46 pm (UTC)
@kawaiilove26: Filipino ka din po pala! aku din kasi eh XD

and also, i hope there would be Jun ones ♥
kawaiilove26kawaiilove26 on April 15th, 2009 05:12 am (UTC)
LOL YES! Jun is very hot indeed. He`s HOT. XDDD
Hahahah saan ka dito sa Philippines? :D
kawaiilove26: FCUK YEA!kawaiilove26 on April 15th, 2009 05:24 am (UTC)
LOL Mali... *Jun is very cute indeed. He`s HOT. XDDD

LOL. Hahahaha! =))
hyouri: Raimei; fight onrinmei on April 15th, 2009 06:55 am (UTC)
sa Bulacan :3

and adding you btw, it's nice to see more Filipinos and SA fans around LJ :]
kawaiilove26kawaiilove26 on April 15th, 2009 06:59 am (UTC)
Sure! I`m based in Makati BTW. Likewise, it`s nice meeting you, too! Hahahah thanks. :D
hyouri: Nagihiko; hmmrinmei on April 15th, 2009 11:20 am (UTC)
ooh. Makati.

quite far from here.. ^_^;
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 11:24 am (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 11:31 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 11:41 am (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 11:52 am (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 12:00 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 12:06 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 12:08 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 12:34 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 12:45 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 01:07 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 01:09 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 01:19 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 01:21 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 01:29 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 01:31 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 01:33 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 01:36 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 01:39 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 01:46 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - rinmei on April 15th, 2009 10:52 pm (UTC) (Expand)
(no subject) - kawaiilove26 on April 15th, 2009 11:19 pm (UTC) (Expand)
Anne: Kanametora_minamino on April 14th, 2009 09:39 pm (UTC)
I love these. <3 I'll be using the last one.
Also, would it be okay if I added you? We seem to have a few fandoms in common.
kawaiilove26: FCUK YEA!kawaiilove26 on April 15th, 2009 05:13 am (UTC)
Awww, hey thanks! Go ahead. Adding me isn`t a problem. :D
Nice to meet you, by the way! :)
(Deleted comment)
kawaiilove26kawaiilove26 on April 15th, 2009 07:11 am (UTC)
ZOMG PSST. You remind me of the frigin movie, T2. =_=;; LOL.

I guess it worked now! THANKS HANNAH!!!

*hugs*
(Deleted comment)
kawaiilove26: FCUK YEA!kawaiilove26 on April 15th, 2009 12:04 pm (UTC)
!!!!!!!!!!!!!!!!
8-x Please don`t mention that name again. XDDD
Hahaha kidding!
Tea with jam and bread. ♥: mary poppins; by glimmeringlightanna_thegentle on April 15th, 2009 09:16 am (UTC)
GOLDEN RULE FTW!
kawaiilove26kawaiilove26 on April 15th, 2009 09:20 am (UTC)
That`s right!!!!! 8)
bluuuestar on April 15th, 2009 10:20 am (UTC)
NICE NICE :))
kawaiilove26kawaiilove26 on April 15th, 2009 10:29 am (UTC)
Thank you! :D